http://suesweet9077.blogspot.com

Rabu, 16 Oktober 2013

kesedihan melanda lagi

kekadang kehidupan harus kita lalui walau pun sakit..
kekadang bila kita gembira..smua nak dtg dgn kita,...
bila kita sedih..xda sapa yg sudih...sedih sgt time ni..yelah..
tinggal berdikari sorg diri...ada boyfriend...mcm xda ja...so???
aq hanya berada di cc....
di cc ini bole aq tersnyum melihat wall2 fb..dan sbgainya.....
aq tau aq x harus fikrkan soal itu..tp aq hnya mampu teruskan..dgn kehidupan aku...
aq tau aku tak layak utk di cintai dia...dan selayak2nya aku pergi dr hidup dia..sbb hati aku ja yg terus 
tersakiti...
aq syg dia..tp adakah dia juga merasakan kasih syg aku pd nya???
atau skdar dia perlukan ja??
aq sedar kadang2 aq tak harus berada di depan dia..
dak kekadang aku tak harus terus2 sms dan contak dia...
tapi jejari ini terus dgn gerak langkahnya..
diaryku adalah peneman setia kekadang tempat aku luahkan perasaan...
kekadang aku menangis sorg diri..sbb???
sbb aq dah x mampu lalui kehidupanku...
aq tak mampu senyum terus dgn apa yg aku lalui...
aq tau...aq bukan serperti org lain..yg ramai kawan...kawanku hanyalah blogger...kawanku hanyalah FB..
kawanku adalah wechat...adalah dan segalanya adalah dia...segalanya adalah laman sosial...
kenapa???
kenapa kehidupan aku x sama seperti org lain???
kenapa xde sesapa yg nak berkawan dgnku??
dan kenapa??? x da sesapa yg sudih menjaga sekeping hatiku in?
aku saja yg terus2 menjaga hati mereka??
kenapa???
aku seolah2 menangis sendiri...menangis sepuas2nya..tp airmata aku dah x mampu utk kluar...
krn kesakitan ini xda sesapa bole bayangkan....
tengoklah...aq dah sms dia....tp lngsung dia x endahkan...
hati wanita mna yg x terasa...tp aq akn sabar selagi mampu...aku akan teruskan ....itu yg pasti..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

THankz..for U..:)