http://suesweet9077.blogspot.com

Ahad, 15 Jun 2014

aku bahagia kini....

Alhamdulillah..akhirnya aku boleh buka blog ni..hanya sebab lupa pasword
Blog yg banyak kongsi kasih..sedih...hampa...kecewa...
dan keseorangan
tetapi
kini aku dah tak keseorangan
biarpun aku tau aku sendiri dah hilang keyakinan...
aku tahu aku patut teruskan hidup tanpa rasa kecewa lagi...sbb aku dah bertemu dgn sorang insan yg begitu menyayangiku...bersabar atas kejahatanku....keegohanku....
selama berbulan lamanya aku tak 
abdet blog..bermacam2 cerita kehidupan...yg sukar aku nak luahkan pada sesapa....tp aku masih mampu teruskan kehidupan...tanpa rasa putus asa...tanpa insan yg istimewa dalam kehidupan....Alhamdulillah...kini aku kembali dr fobia kekecewaan...aku dah mula berani terima insan bergelar lelaki dalam kehidupan.....
aku kini kembali dengan kebahagiaan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

THankz..for U..:)