http://suesweet9077.blogspot.com

Jumaat, 12 Oktober 2012

KelaNtan VS SelanGor

12.oktober.2012
8.45pm
 
 
malam ni aku tgok bola kelantan VS Selangor...best gile...hehehe....bola adalah kegemaran ku untuk bersama ngan family ku...aku syg sgt ngan mereka..hehehe
tapi sebenarnya aku berbela bagi nak sokong Kelantan OR selangor..sebab kat Selangor ada Rozaimi...aku minat gile ngan die..hahaha..minat besa jerrr..jgn fikir bukan2 pla....tp yg kat kelantan ade khairul Fahmi dan DauDsu..hahaha....mane aku nak sokong yee.....dua2 team aku minat...
malam ni kepper selangor memang best...cantik die tangkap bola....minit ke 13 td..hahahhaa
tapi ada satu benda yg aku tengah sedih....hehehe terharu pun ade...td aku ade beli kuaci..untuk di makan time tgok bola..tp dah budak angah bg abis mkn..hahaha..die menang pantang nampak kuaci..hhahhahaa tapi tak pe lah..sebab soal makanan..hehehhe
jom2 ramai2 kite tgok bola
hehehehe
korang agak2 malam ni kelantan dan selangor mana yg dapat masuk final..hahaha
yelah semalam atm dah masuk final
tak tahu pula malam ni kelantan or selangor..hehehhee
k lah nanti abdet balik blog ni..hehehe nak fokus bola dulu..
bye semua..syg korang..
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

THankz..for U..:)