http://suesweet9077.blogspot.com

Sabtu, 13 Oktober 2012

MemBer Yg Ku Sayangi

WaNie..nak Korang tahu..Die adalah Member Yg aku paling rapat Time Study Dulu...
Baik...cute....Selalu Buat aku gelak..Setiap Balik Dr Kelas...Mesti Aku Hon Dia...selalu die terkejut...sebab...Aku suke tgok die Terkejut...hahaha...memang Baiklah die...Yg Paling aku Tak Lupa Setiap Makan..Mesti aku Cari die..Sebab Dia jarang Bawa Makanan..Dan jarang makan Tengahri Sebab die Bz ...Cian die....Aku tak kisah pun ape org kata setiap mkn cari die..sbb die Makanan aku Tak perna Tak habis...Syukur sgt2....Rezeki Tak Membazir....so Sweet wani..Jangan Ko Marah arrr...die ni tak suka Marah2....Senyum Dan Terus tersenyum....Cute Tak...Rindu Sangat2 kat dia...jarang dah Jumpa die..time study selalu sama ngan die..die Kawan Yg sentiasa Memahami....Ramai2 kawan aku die Je Kekal sbg kwn..sbb die tak Pernah Mengumpat aku Kat belakang...hahahha die terus2 cakap kat Depan..itulah aku suka kwn ngan die...Sayang Ko wani...Good Luck My Friend....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

THankz..for U..:)