http://suesweet9077.blogspot.com

Selasa, 23 Oktober 2012

Ya ALLAH....

sungguh tenang hatiku...setelah menunaikan ibadah Allah... Ya Allah syukur sebab kau telah memberi hidayah Mu...
ku akui Selama Nie aku telah byk melakukan dosa2 Besar...AmpuniLah aku Ya Allah...
terima Kasih Ya Allah kau telah Memberiku Peluang untuk BerTaubat..
kini
Baru Ku tahu Solat BukanLah Buat bebanan Kita..diaLah Adalah Wajib Untuk Kita menuNaika...
SeLama ni...aku Anggap aDalah Satu BeBanan BuatkU...Kini Tidak Lagi....Dulu Aku Selalu MeninGGalKan Ibadah Mu Ya Allah...
Ya ALLah Semoga Kau BukakanLah Pintu Hati KeluaRGa Ku menunaikan iBadah Mu ya Allah...
Ya Allah....
HamBa Mu Nie Adalah AdaLah Insan Yg Selemah2 Insan...
Aku Ingin MenCari Yg Boleh MemBimbingKu ke Jalan ALLah,...
Amin Ya RabbaL Alamin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

THankz..for U..:)